Wednesday, November 17, 2010

Små Ting att önska

 Hej!
Visst närmar sig julkänslorna med stora steg! Hihi jag blir nästan lite pirrig! Jag älskar nämligen juletider och jag tror att jag nästan tycker att det är lika roligt som barnen!
Så om jag fick bestämma så ska vi många klappar ge och få! 
I detta inlägg kommer klapparna från den butiken "Små Ting" ägarinnan Katarina har en webbutik där du kan handla dina klappar: http://www.smating.se/ 
Men vill du hellre åka dit så får du åka till Harplinge strax utanför Halmstad.
En fin klapp ge är dessa söta pajformer som i form av hjärtan. 
Vem har sagt att mjuka klappar måste vara tråkiga!?  Ge bort en Maileg flicka, finns ju i många olika storlekar och i pojkvariant också! Visst är de söta!
I Katarinas butik finns också Beth Quinn smycken, perfekt klapp eller hur!
Finns i många olika vackra varationer.
 Något annat mysigt du kan ge är snygga glasburkar, de kan fyllas med allt från hemmagjord mussli till skumtomtar eller värmeljus. 
 Porslin är en också bra julklapp. Ofta unnar man sig ju inte lite dyrare sådant. Då är det en bra ide att önska sig endel av olika personer. Eller om man själv vill ge så kan man ju ge någon del denna jul, sedan någon vid ett annat tillfälle osv. 
 Tycker man att det är svårt att köpa något till någon därför att man inte riktigt vet vad den gillar så är ju förbrukningsvaror perfekt. Det finns massor av underbara tvålar och doftljus i handeln!
 Eller varför inte själv önska sig denna underbara brödburk som kostar 495:- på Små Ting
Ja, shoppa loss vet ja! 
KRAM Petra

6 comments:

  1. Vi på Dufvans antik & inredning älskar oxå denna perioden. Lycka till med din julmarknandshelg, vi kan tyvärr inte komma.
    kram hälsar Dufvans

    ReplyDelete
  2. Vad roligt allt detta, vacker. Det gör du så girig att han allt som skönhet.
    Trevlig dag, hälsningar Emmy

    ReplyDelete
  3. Vad fina saker du visar. Alla dem kan bra finnas på min önskelista, just sånt jag gillar.
    ~marita~

    ReplyDelete
  4. Heisan

    her var det mye fint man kan ønske seg eller kjøpe til jul

    det bugner av fine ting =))

    klemmer

    ReplyDelete
  5. All wonderful! But the best for me are these gorgeous gray and white porcelain plate! I'd like to have them!!!
    It should be lovely to understand what you say...!
    Silvia

    ReplyDelete
  6. Så fina saker och den där skylten skulle passa bra hemma ;-)

    Kram Mia

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra